درباره شرکت توان پژوه بهراد

تاریخچه

شرکت  توان پژوه بهراد یک شرکت تخصصی با محصولات دانش بنیان متنوع در زمینه الکترونیک قدرت و سیستم های پایش و اندازه گیری پیشرفته می باشد. این شرکت در سال 1397 با هدف تمرکز بر تولید ادوات الکترونیک قدرت و سیستم های اندازه گیری پارامترهای الکتریکی از شرکت مهندسان مشاور بهراد منشعب شد و کلیه سوابق فنی و مهندسی شرکت مهندسان مشاور بهراد در زمینه های فوق الذکر به شرکت توان پژوه بهراد انتقال یافت.

سـال 1369
سـال 1369

تاسیس شرکت بهــراد

شـرکت بهـراد با تمـرکز بر روی طـراحی و ساخت سیستم های برق اضطـراری بدون وقفـه  UPS فعالیت خود را آغاز نمـود.

آنچــه توان پژوه بهراد را متمایز می کند...

شرکت توان پــژوه بهراد با تکیه بر دانش متخصصین زبده و آشنا با نیاز صنعت همچنین اساتید دانشگاهی توانسته است با به کارگیری تجارب سالیان گذشته ارتباط موثری با مشتریان خود برقرار نموده و خدمات پس از فروش حرفه ای و صحیح را سرلوحه همه سیاست گذاری های خود قرار دهد.

دو محصول اصلی توان پژوه بهراد

رکتیفایــر های نســل جدید

منابع تغذیه سوییچینگ تولیدی این شرکت توانسته است با رفع نیاز صنایع مختلفی نظیر صنعت آبکاری فلزات، صنعت استحصال فلزات رنگی  (مس، روی، نقره، طلا)، صنعت تصفیه فاضلاب و پساب های صنعتی و تولید کلر با نصب در بیش از 300 نقطه از کشور، تاثیر زیادی در ارتقای تکنولوژی در هر حال بهره برداری در این گونه صنایع در زمینه منابع تعذیه چند هزار آمپری و یا چند صد ولتی داشته باشد. این منابع تغذیه با طراحی صنعتی خود همواره قادر بوده اند به صورت دایمی و در 3 شیفت کاری به کار خود ادامه دهند و با کنترل پذیری بسیار منعطف و متنوع و تثبیت ولتاژ و جریان خروجی خود در مقادیر تعیین شده، تکنولوژی نوین را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

ثبات های کیفیت تــوان

دستگاه نمایشگر و ثبات کیفیت توان بهراد یک دستگاه اندازه گیری و ثبت داده پیشرفته است که امکان پایش دقیق، گسترده و دائمی پارامترهای شبکه برق و تجهیزات الکتریکی را در سه حوزه انرژی الکتریکی، کیفیت توان الکتریکی و آنالیز وضعیت موتورهای الکتریکی فراهم می آورد. این دستگاه به همراه سامانه های نرم افزاری مختلفی که در کنار آن ارائه می شود، می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند جهت بررسی مشکلات، بهبود وضعیت و طراحی های دقیق در شبکه برق و تجهیزات الکتریکی برای کارشناسان و مدیران صنعت برق مورد استفاده قرار گیرد

درباره اعضــا

ما در شرکت توان پژوه بهراد توانسته ایم با بهره گیری از تلاش روز افزون جوانانی نخبه و پرانگیزه در کنار تجربه متخصصین زبده و کارآزموده، راه را برای تولید محصولاتی شایسته استفاده صنعتگران و صنایع  مختلف باز کنیم و اماده هستیم با معرفی محصولاتی نوین و با تکنولوژی روز دنیا در حوزه الکترونیک قدرت و اندازه گیری، ثبت و ارسال داده، عرصه های جدیدی در استفاده از فناوری های جدید در کشور باز کنیم.

تماس با ما

کارخــانه

اصفهان، شهرک صنعتی برق و الکترونیک خمینی شهر، خیابان برق 3، فرعی 10، پلاک 177

دفتــر مرکزی

اصفهان، خیابان طیب، کوی سرلت، روبروی دبیرستان حکمت، ساختمان بهراد، طبقه 2، پلاک 34

تلفن

03132332485 / 09132140724

پست الکترونیک

info@tpbehrad.com

پیمایش به بالا