حضور شرکت توان پژوه بهراد در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، پیش از ظهر سه شنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۲) با حضور «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو و با مشارکت ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور و نخستین جشنواره و فن‌بازار صنعت برق ایران با حضور ۲۵۹ مرکز علمی و شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

کالاهای ارائه شده در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق کشور شامل تولید، انتقال، توزیع، تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف، انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل ژنراتور و موتورهای الکتریکی، باتری و یو پی اس؛ سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشار قوی متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته می‌شود.

شرکت دانش بنیان توان پژوه بهراد نیز با 4 محصول راهبردی در حوزه پایش شبکه برق در این همایش حاضر شد. این محصولات عبارتند از:

الف) ثبات کیفیت توان یا پاورآنالایزر پیشرفته شرکت بهراد

ب) پاورمیتر شرکت بهراد با ال سی دی رنگی متمایز

ج) پایگاه نظارت و تحلیل عملیات شبکه توزیع برق POWER-NOC

د) سامانه هوشمند پایش وضعیت موتور

جناب مهندس وحید صالح و جناب علی نجفی به نمایندگی از شرکت توان پژوه بهراد به ارائه محصولات برای مراجعین پرداختند.

از مهمترین دستاوردهای حضور شرکت توان پژوه بهراد در بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق می توان به آشنایی دسته وسیعی از صنایع بالادستی کشور با محصولات پایش شبکه برق اشاره نمود. همچنین عکس هایی از این حضور در ادامه آمده است:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا